Rebecca

Ha ha ha! Osäker på om de blir västerås imorgon tyvärr :( Haha, okejokej.

Gillar:

* Maaat, hur underbart är inte det? ;)
* Duntäcke!!
* Bio & popcorn ;P

Ogillar:

*Dem som fiser och spyr samtidigt ;);)
* Ruttna råttor i väggen till mig rum :(
* Huvudvärk.. Seriöst, huvudvärk förstör hela dagen!

Sådär ja :) Nu Ramona, ska jag och Björnis äta tacos, kolla massa filmer (en komedi och två rysare) och sen ha sex! :) Btw, skrev i min egna blogg att jag skulle ha sex med han och en anonym fegis (antagligen Johannas vän) skrev att det va olämpligt att skriva så i sin blogg och att jag är en elak människa som själv borde banta. Tog bara bort kommentaren, så omoget! Chaalong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0